Finance

De financiële sector verandert; Hoe hou je grip in onzekere tijden. Regelgeving, nieuwe technologieën en veranderende klantwensen dwingen je als financiële dienstverlener om kritisch naar je eigen organisatie en businessmodel te kijken en efficiënt verandering door te voeren op het gebied van proces, performance en mensen. Als financiële dienstverlener sta je meer dan ooit aan de basis voor gezonde economische groei waarbij duurzaamheid, veiligheid en de klant centraal staan. Ontwikkelingen en uitdagingen die we in de branche zien zijn o.a:

  • Digitalisering: Het leveren van snelheid, gemak en eenvoud (de juiste customer experience) voor jou klant is noodzakelijk om relevant te blijven. De structuur en manier van werken die daarvoor nodig is vraagt om een flexibele organisatie die ingericht is om snel en effectief te reageren op verandering en wensen van de klant, waarbij digitale technologieën een dominante rol spelen.

  • Nieuwe spelers op de markt: de opmars van kleinere en grote technologiebedrijven in de financiële sector, de Fintechs en Bigtechs, zorgt ervoor dat dat je als financiële dienstverlener nu meer dan ooit moet innoveren en samenwerken om niet achterop te raken.

  • Governance en compliance: Regelgeving en toezicht omtrent PSD2, KYC, CDD, AML verandert continue. De eisen worden zwaarder en meer gedetailleerd terwijl de tijdsduur waarbinnen voldaan moet worden aan nieuwe wet- en regelgeving steeds korter wordt. Hoe kan je hierop anticiperen? Hoe zorg je ervoor dat aan alle wet- en regelgeving wordt voldaan zonder dat dit commerciële doelen in de weg staat?

Stuk voor stuk complexe verandervraagstukken waar wij als Bvolve jouw organisatie bij kunnen helpen. Onze kracht ligt in de zoektocht naar en implementatie van duurzame oplossingen. Dit doen wij onder andere middels het gebruik van onze kernexpertises: procesmanagement, architectuur en verander management. Onze manier van werken focust zich daarom ook op co-creatie met de klant, Samen Succesvol, wat bijdraagt aan de ontwikkeling van de belangrijkste ‘asset’ binnen de organisatie; de mens. Deze aanpak heeft zich bewezen als de sleutel tot succes!

Onze klanten